نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا شناسایی و اعتباریابی شاخص‌های توسعه‌یافتگی آموزشی دانشگاه‌های دولتی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 147-174]
  • آندش، مهدی شناسایی و اعتباریابی شاخص‌های توسعه‌یافتگی آموزشی دانشگاه‌های دولتی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 147-174]

ا

  • ابراهیمی بخت، حبیب اله اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-182]
  • ابوالقاسمی، مهدی بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 25-41]
  • احمدیان، حمزه اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-182]
  • ادیب، یوسف جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 115-129]
  • ایزدی، صمد شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 131-148]
  • اسدی، سمیه اصولِ اخلاقِ آموزگاری: بازاندیشیِ پیش‌روایت‌های زیست اخلاقیِ فراتر از دبستان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 24-45]
  • اسدی، محمد تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-94]
  • اسدیان، سیروس امکان سنجی و آسیب شناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-68]
  • اسدزاده، حسن ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 121-142]
  • اسدزاده، حسن اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-182]
  • اسماعیلی، آزاده رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 203-225]
  • اسمعیلی، زهره طراحی و اعتبار یابی مدل آموزش از راه دور پروژه محور با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 86-105]
  • اعتمادی زاده، هدایت الله نقش عوامل فردی، ساختاری و فراساختاری در پیش بینی "دانشگاه گریزی" مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 191-205]
  • اعتمادی زاده، هدایت الله ارزشیابی سطح دانش و نگرش ‌معلمان مدارس در ارتباط با پژوهش تربیتی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 46-65]
  • اله ویسی، فرهاد هنجاریابی ابزار ارزیابی عملکرد رفتار حمله‏ای بازیکنان مدارس فوتبال با رویکرد تدریس بازی‏ محور [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-113]
  • امیرتیموری، محمد حسن رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 106-126]
  • امین بیدختی، علی اکبر شناسائی و اکتشاف عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: مطالعه ای با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 23-38]

ب

  • بدری گرگری، رحیم جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 115-129]
  • بیژنی میرزا، طیبه نقش خانواده، مدرسه و رسانه در پیشگیری از وقوع جرم با تأکید بر معیارهای بین‌المللی حاکم بر تعهد دولت‌ها در آموزش افراد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 238-258]
  • بلندهمتان، کیوان اصولِ اخلاقِ آموزگاری: بازاندیشیِ پیش‌روایت‌های زیست اخلاقیِ فراتر از دبستان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 24-45]

پ

  • پارسا، فرزاد روشهای تدریس حدیث [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 149-162]
  • پریدار، حمزه تبیین ابعاد صلاحیت‌های تدریس دبیران برگزیده دوره دوم متوسطه شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 64-82]
  • پوراحمد، امیر شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 131-148]
  • پورشافعی، هادی بهبود درک دانش آموزان از چگونگی تفریق عددهای مخلوط (تجربه مبتنی بر درس پژوهی) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]

ت

  • ترک زاده، جعفر رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 99-119]
  • توکلی، منصور تأثیرتدریس واژگان زبان انگلیسی با کارتون آموزشی به همراه ترجمه بینازبانی شفاهی بر میزان فراگیری زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 83-94]

ج

  • جامعی، رضا بررسی تناسب محتوا و شیوه‏های آموزش حسابداری (کارشناسی ارشد) با مهارت‏های مورد نیاز بازارکار: از دیدگاه دانشجویان، اساتید دانشگاه و اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 218-233]
  • جعفری، فاطمه مقایسه مؤلفه‌های تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 206-217]
  • جهان آرا، عبدالرحیم طراحی و اعتبار یابی مدل آموزش از راه دور پروژه محور با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 86-105]

ح

  • حاتمی، مهدی نقش خانواده، مدرسه و رسانه در پیشگیری از وقوع جرم با تأکید بر معیارهای بین‌المللی حاکم بر تعهد دولت‌ها در آموزش افراد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 238-258]
  • حاجی تبار، محسن مقایسه مؤلفه‌های تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 206-217]
  • حسینی خواه، علی واکاوی و تبیین تربیت معنوی و نگاهی اجمالی به عناصر برنامه درسی در آن ساحت [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 95-122]
  • حسینی خواه، علی مدرسه در خانه، حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 189-208]
  • حفیدی، وریا روشهای تدریس حدیث [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 149-162]
  • حکیم زاده، رضوان رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 106-126]

خ

  • خاکباز، عظیمه سادات تبیین ابعاد صلاحیت‌های تدریس دبیران برگزیده دوره دوم متوسطه شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 64-82]
  • خاکپور، عباس نقش عوامل فردی، ساختاری و فراساختاری در پیش بینی "دانشگاه گریزی" مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 191-205]
  • خاکره، فتانه طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 66-85]
  • خالقی خواه، علی فراتحلیل بررسی کیفیت تدریس معلمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 144-161]
  • خردمند، نوشین بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • خرسندی یامچی، اکبر ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمون‌های سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 1-23]
  • خسروی، محبوبه شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازی‌های آموزشی: (ازنظر مربیان مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 183-202]

د

  • دریایی، دلارام رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 203-225]
  • درتاج، فریبرز ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 121-142]
  • دلاور، علی بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-57]

ر

  • رباط سرپوشی، زهره ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 121-142]
  • رجاییان، ندا طراحی دوره آموزشی رفتار مصرف آب مبتنی بر روش یادگیری معکوس(پژوهش کیفی) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 166-188]
  • رستمی، سهیلا روشهای تدریس حدیث [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 149-162]
  • رسولزاده، بهزاد فراتحلیل متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

ز

  • زارعی، رضا رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 203-225]
  • زاهد بابلان، عادل فراتحلیل بررسی کیفیت تدریس معلمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 144-161]
  • زین آبادی، حسن رضا شناسایی و اعتباریابی شاخص‌های توسعه‌یافتگی آموزشی دانشگاه‌های دولتی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 147-174]
  • زین علی پور، حسین بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 25-41]
  • زینلی پور، حسین شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 131-148]

س

  • سراجی، فرهاد تبیین ابعاد صلاحیت‌های تدریس دبیران برگزیده دوره دوم متوسطه شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 64-82]
  • سرمدی، محمدرضا طراحی و اعتبار یابی مدل آموزش از راه دور پروژه محور با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 86-105]
  • سعدی پور، اسماعیل ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 121-142]
  • سعیدی پور، بهمن طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 66-85]
  • سیف نراقی، مریم طراحی الگوی تلفیقی برنامة درسی دورة متوسطة اول و اعتبارسنجی آن از منظر متخصصان برنامة درسی و دبیران ذیربط [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 209-237]
  • سلطانی، اصغر تبیین شیوه‏ ها و فنون یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‏ درسی زبان ‏آموزی دوره ابتدایی مناطق دوزبانه از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]
  • سلطانزاده، وحید ارتقاء کیفیت تدریس در پرتو ارزشیابی از اساتید؛ تأملی بر دیدگاه دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-31]
  • سلمانی، بابک رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 106-126]
  • سلیمانی، حبیب بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]

ش

  • شیخی، علی اکبر بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 25-41]
  • شیخی فینی، علی اکبر شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 131-148]
  • شریعتی، فرهاد شناسائی و اکتشاف عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: مطالعه ای با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 23-38]

ص

  • صادقی، مسعود نقش پایستگی‎ آموزشی، مکان کنترل و هیجانات تحصیلی در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 127-144]

ض

  • ضرابیان، فروزان طراحی و اعتبار یابی مدل آموزش از راه دور پروژه محور با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 86-105]

ع

  • عارفی، محبوبه ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمون‌های سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 1-23]
  • عباسی، اسدالله بررسی و تحلیل اهداف تعلیم و تربیت عشایر با تکیه بر دیدگاه‌های تربیتی بهمن بیگی: تحلیل محتوای کیفی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 123-146]
  • عباس‌پور، عباس رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 106-126]
  • عبدالملکی، صابر شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازی‌های آموزشی: (ازنظر مربیان مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 183-202]
  • عربی، احمد تبیین شیوه‏ ها و فنون یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‏ درسی زبان ‏آموزی دوره ابتدایی مناطق دوزبانه از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]
  • عزیزی، کیوان بررسی جامعه شناختی پدیده رمزگردانی دو زبانه های کردی کلهری- فارسی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 39-63]
  • عزیزی فر، اکبر بررسی جامعه شناختی پدیده رمزگردانی دو زبانه های کردی کلهری- فارسی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 39-63]
  • عصاره، علیرضا بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 25-41]
  • عصاره، علیرضا طراحی الگوی تلفیقی برنامة درسی دورة متوسطة اول و اعتبارسنجی آن از منظر متخصصان برنامة درسی و دبیران ذیربط [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 209-237]
  • عطاران، محمد مدرسه در خانه، حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 189-208]
  • عقیلی، سید رمضان طراحی الگوی برنامه‌درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 1-23]
  • علی عسگری، مجید مدرسه در خانه، حلقه مفقوده در نظام آموزشی ایران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 189-208]
  • علم الهدی، جمیله طراحی الگوی برنامه‌درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 1-23]

غ

  • غلامی، امین هنجاریابی ابزار ارزیابی عملکرد رفتار حمله‏ای بازیکنان مدارس فوتبال با رویکرد تدریس بازی‏ محور [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-113]
  • غلامی، خلیل تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-94]
  • غلامرضایی، سیمین نقش پایستگی‎ آموزشی، مکان کنترل و هیجانات تحصیلی در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 127-144]

ف

  • فتاحی، نگین رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 203-225]
  • فتحی، رضا بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و انفرادی با میزان مهارتهای اجتماعی دانش آموزان رشته علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 175-190]
  • فتحی واجارگاه، کوروش طراحی الگوی برنامه‌درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 1-23]
  • فرجادمند، لیلا شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازی‌های آموزشی: (ازنظر مربیان مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک شهر تهران) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 183-202]
  • فرج پور، نیلوفر بهبود درک دانش آموزان از چگونگی تفریق عددهای مخلوط (تجربه مبتنی بر درس پژوهی) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]
  • فرخی، نورعلی بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-57]
  • فقیه آرام، بتول بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و انفرادی با میزان مهارتهای اجتماعی دانش آموزان رشته علوم انسانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 175-190]
  • فلاح زاده، هاجر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس سبک‌های دلبستگی، خود-متمایزسازی و سبک زندگی ارتقا بخش سلامت [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 145-165]

ق

  • قدم پور، عزت اله نقش پایستگی‎ آموزشی، مکان کنترل و هیجانات تحصیلی در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 127-144]
  • قلی زاده احمد آباد، حمزه امکان سنجی و آسیب شناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-68]
  • قنبری، سیروس ارتقاء کیفیت تدریس در پرتو ارزشیابی از اساتید؛ تأملی بر دیدگاه دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-31]

ک

  • کیان، مرجان تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 1-14]
  • کیانی، غلامرضا بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-57]
  • کاویانی، الهام طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 66-85]
  • کتابی، سعید تأثیرتدریس واژگان زبان انگلیسی با کارتون آموزشی به همراه ترجمه بینازبانی شفاهی بر میزان فراگیری زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 83-94]
  • کریمی، سیدبهاالدین جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 115-129]
  • کرماج، ولی احمد رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 99-119]
  • کریمیان، حسین شیوه‌های تدریس معلمان با تأکید بر مهارت‌های تفکرانتقادی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 143-163]
  • کشتی ارای، نرگس طراحی دوره آموزشی رفتار مصرف آب مبتنی بر روش یادگیری معکوس(پژوهش کیفی) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 166-188]

گ

  • گوهری، حبیب بررسی جامعه شناختی پدیده رمزگردانی دو زبانه های کردی کلهری- فارسی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 39-63]

م

  • مبصر ملکی، سمیه تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 1-14]
  • محمدی، رضا ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمون‌های سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 1-23]
  • محمدی، شهرام نقش خانواده، مدرسه و رسانه در پیشگیری از وقوع جرم با تأکید بر معیارهای بین‌المللی حاکم بر تعهد دولت‌ها در آموزش افراد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 238-258]
  • محمدی، مهدی رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 99-119]
  • محمدیان، مرضیه نقش عوامل فردی، ساختاری و فراساختاری در پیش بینی "دانشگاه گریزی" مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 191-205]
  • محمودی، فیروز جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 115-129]
  • مرادپور، جمال طراحی الگوی تلفیقی برنامة درسی دورة متوسطة اول و اعتبارسنجی آن از منظر متخصصان برنامة درسی و دبیران ذیربط [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 209-237]
  • مرادی جز، رسول تأثیرتدریس واژگان زبان انگلیسی با کارتون آموزشی به همراه ترجمه بینازبانی شفاهی بر میزان فراگیری زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 83-94]
  • میرزاپور، هادی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس سبک‌های دلبستگی، خود-متمایزسازی و سبک زندگی ارتقا بخش سلامت [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 145-165]
  • مرزوقی، رحمت الله رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 99-119]
  • میرعرب رضی، رضا مقایسه مؤلفه‌های تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 206-217]
  • مشکاتی، حسن بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-57]
  • مصطفی، وفا پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس سبک‌های دلبستگی، خود-متمایزسازی و سبک زندگی ارتقا بخش سلامت [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 145-165]
  • معهودی، غلامرضا امکان سنجی و آسیب شناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-68]
  • ملکی، حسن رهبری برنامه درسی، راهکاری مؤثر در تغییر و اجرای پویای برنامه های درسی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 106-126]
  • ملکی، محمد هنجاریابی ابزار ارزیابی عملکرد رفتار حمله‏ای بازیکنان مدارس فوتبال با رویکرد تدریس بازی‏ محور [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-113]
  • ملکیان، فرامرز طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 66-85]
  • مینایی، اصغر بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-57]

ن

  • نادی، محمد علی طراحی دوره آموزشی رفتار مصرف آب مبتنی بر روش یادگیری معکوس(پژوهش کیفی) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 166-188]
  • نادری، عزت‌الله طراحی الگوی تلفیقی برنامة درسی دورة متوسطة اول و اعتبارسنجی آن از منظر متخصصان برنامة درسی و دبیران ذیربط [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 209-237]
  • نجفی، حبیبه فراتحلیل بررسی کیفیت تدریس معلمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 144-161]
  • نجفی، محمود شناسائی و اکتشاف عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: مطالعه ای با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 23-38]
  • نصزتی، محمد صالح تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-94]
  • نوری، علی ارزشیابی سطح دانش و نگرش ‌معلمان مدارس در ارتباط با پژوهش تربیتی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 46-65]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم شناسایی و اعتباریابی شاخص‌های توسعه‌یافتگی آموزشی دانشگاه‌های دولتی [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 147-174]

و

  • ولیدی، شهرام بررسی جامعه شناختی پدیده رمزگردانی دو زبانه های کردی کلهری- فارسی در دانش آموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 39-63]

ی

  • یاراحمدی، یحیی اثربخشی برنامه آموزشی سرزندگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-182]
  • یوسف وند، مهدی نقش پایستگی‎ آموزشی، مکان کنترل و هیجانات تحصیلی در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 127-144]